Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Критично мислене и проверка на фактите: Какво ни трябва в социалните мрежи

Не трябва да се доверяваме на хора и медии за това, че винаги ще ни казват истината, съветва маркетинг стратегът Мирослав Запорожанов

Критично мислене и проверка на фактите: Какво ни трябва в социалните мрежи

Снимка: Pixabay

Потребителите в социалните мрежи трябва да заложат на критичното си мислене и проверката на фактите, отколкото да се доверяват сляпо на определени медии и хора, че казват винаги истината. Това мнение изрази Мирослав Запорожанов, дигитален маркетинг стратег, в предаването "Bloomberg TV интервю" с водещ Живка Попатанасова.

"Борбата с дезинформацията датира отдавна. Ние нямаме единична отправна точка за това кое е истина. Цялата борба на социалните платформи е продиктувана от политически натиск за това, че те могат да бъдат инструмент, за да се повлияе умело на масите", коментира гостът.

Според Запорожанов младите политици започват да осъзнават силата на социалните медии.

"Но повечето политици като цяло все още залагат на традиционните медии и кампании – трудно им е да се адаптират към бързопроменящата се среда", допълва той.

Гостът не смята, че мрежите могат да балансират информацията, а по-скоро е добре да изберат тази философия, която да бъде резпрезентирана от тяхната платформа.

"Политическите реклами не могат да бъдат ограничени, въпросът е обаче в каква форма да бъдат поднесени. Тях трябва да ги има и хората да преценяват сами за себе си дали искат да ги виждат", смята Запорожанов.

Целия разговор вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването Bloomberg TV интервю вижте тук.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Елена Илиева

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Bloomberg TV
Н. Кръстев: До края на август може да има ново правителство в Северна Македония